Stránka bez odchádzajúcich odkazov

Detaily chyby Page has no outgoing links Ak stránka nemá žiadne odchádzajúce odkazy, jedná sa o „slepú uličku“ pre návštevníkov webových stránok a prehľadávače vyhľadávacích nástrojov. Ako chybu opraviť Skontrolujte navigáciu na webe a architektúru odkazov, aby ste sa uistili, že web neobsahuje „slepé uličky“.

Continue reading...

Osirotená stránka (bez prichádzajúcich interných odkazov)

Detaily chyby Orphan page (has no incoming internal links) Osirelé stránky webovej stránky nemajú prichádzajúce interné odkazy. Prehľadávače vyhľadávacích nástrojov môžu takéto stránky objaviť iba zo súboru sitemap alebo z externých spätných odkazov. Návštevníci webových stránok sa nebudú môcť dostať na túto stránku z inej stránky na vašom webe. Ako chybu opraviť Skontrolujte navigáciu na webe a architektúru odkazov, aby ste sa uistili, že všetky...

Continue reading...

Stránka obsahuje iba jeden dofollow prichádzajúci interný odkaz

Detaily chyby Page has only one dofollow incoming internal link Stránky, ktoré majú iba jeden interný odkaz „dofollow“. Počet vnútorných odkazov smerujúcich na stránku je jedným zo signálov pre vyhľadávače o relatívnej dôležitosti tejto stránky. Okrem toho text odkazov pomáha vyhľadávacím nástrojom lepšie porozumieť kontextu. Ako chybu opraviť Uistite sa, že najdôležitejšie stránky na vašom webe obsahujú aspoň niekoľko interných odkazov „dofollow“.

Continue reading...

Chýbajúci atribút HTML lang

Detaily chyby HTML lang attribute missing Stránky, na ktorých chýba jazykový atribút <html lang=”sk”>. Aj keď Google dnes nemusí atribút lang HTML používať, iné vyhľadávacie nástroje a prehľadávače ho používajú. Ako chybu opraviť Uistite sa, že na vašich stránkach je uvedený atribút jazyka (alebo jazyka a krajiny) deklarovaný v atribúte lang HTML. Upozorňujeme, že kód jazyka musí zodpovedať formátu ISO 639-1.

Continue reading...

Malý počet slov

Detaily chyby Low word count Stránky, ktorých počet slov je menší ako 50. Pri stránkach s nízkym počtom slov je pravdepodobné, že nebudú poskytovať vhodné pokrytie témy tak pre návštevníkov, ako aj pre vyhľadávacie nástroje. Ako chybu opraviť Hoci nie je potrebné, aby bol váš obsah veľmi dlhý, štúdie ukazujú, že dlhší obsah (700 a viac slov) má sklon k lepšiemu hodnoteniu na Googli. Uistite...

Continue reading...

Duplicitné stránky bez canonical

Detaily chyby Duplicate pages without canonical Stránky s duplicitným alebo veľmi podobným obsahom, ktoré nemajú špecifikovanú ich kanonickú verziu. Hoci spoločnosť Google tvrdí, že si môže automaticky vybrať najlepšiu verziu obsahu, ktorá sa má zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania, nemusí to byť nevyhnutne verzia stránky, ktorú chcete indexovať vy. Z tohto dôvodu musia podobné alebo duplicitné stránky na vašom webe obsahovať atribút „rel=canonical“, ktorý vyhľadávacím nástrojom...

Continue reading...

Chýbajúce značky Open Graph

Detaily chyby Open Graph tags missing Stránka bez značiek Open Graph. Značky Open Graph inštruujú sociálne siete ako Facebook, Pinterest, LinkedIn a Google+ a iné, aké informácie (názov, popis, obrázok atď.) sa majú zobraziť pri zdieľaní adresy URL vašej stránky. Ako chybu opraviť Ak chcete, aby vaše odkazy na vaše stránky vyzerali dobre pri zdieľaní na sociálnych sieťach, mali by ste používať značky Open Graph....

Continue reading...

Chýbajúca alebo prázdna značka Meta description

Detaily chyby Meta description tag missing or empty Stránky, ktoré majú prázdnu alebo chýbajúcu značku meta popisu. Bez meta popisu prichádzate o príležitosť predstaviť prehľad obsahu vašej stránky vyhľadávacím nástrojom. Kvalitné popisy sa môžu zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania Google ako úryvky vyhľadávania. Ako chybu opraviť Do každej indexovateľnej stránky na svojom webe by ste mali vložiť jedinečný meta popis, ktorý pomôže vyhľadávacím nástrojom a ľuďom...

Continue reading...

Chýbajúca alebo prázdna značka Title

Detaily chyby Title tag missing or empty Stránky s prázdnou alebo chýbajúcou značkou <title>. Značka HTML <title> je kľúčovou súčasťou SEO na stránke. Názov stránky sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávania a zobrazí sa ako názov karty prehliadača tým, ktorí navštívia vašu webovú stránku. Ako chybu opraviť Skontrolujte všetky stránky s chýbajúcou alebo prázdnou značkou <title> v zozname. Na každú webovú stránku pridajte stručný názov, ktorý...

Continue reading...

Príliš dlhý titulok

Detaily chyby Title too long Dlhšie titulky sa skrátia, keď sa zobrazia vo výsledkoch vyhľadávania. Pozrite si Google odporúčania týkajúce sa titulkov. Ako chybu opraviť Všeobecne odporúčaná dĺžka názvu je medzi 50 a 60 znakmi (max. 600 pixelov). Skontrolujte všetky identifikované stránky a zvážte skrátenie ich názvov.

Continue reading...